קורסי סינית למתחילים - שער

חדש! קורסי סינית למתחילים ולמטיילים

אני שמח לבשר על שלושה קורסי סינית חדשים למתחילים. מדובר בשלושה קורסי סינית מקוריים ובלעדיים אשר נבנו במיוחד עבור דוברי עברית, והם מתבססים על ניסיון של שנים הן בהוראת סינית מנדרינית לישראלים, והן בהוראת עברית לסינים. שלושתם מיועדים לתלמידים שמתחילים מאפס ולא רקע בשפה, אך כל אחד מתמקד בפן מסוים של השפה או במטרת לימוד אחרת.

שלושת הקורסים הם 'יסודות ההגייה ואוצר מילים בסיסי בסינית מנדרינית', 'קורס מבוא ליסודות הכתב הסיני המודרני', והקורס 'סינית למטיילים – להסתדר בסין בסינית'. הקורסים מועברים אונליין על בזום באמצעות מצגת מסודרת וברורה, והם זמינים הן במתכונת קבוצתית והן במתכונת של שיעורים פרטיים. כל מה שצריך לעשות זה לגשת לטופס הבא, לבחור קורס ולציין את האופציה המועדפת, ואני אצור אתכם קשר.

קורס מבוא – סינית מדוברת

קורס המבוא לסינית מדוברת מתמקד בהקניית היסודות של הגייה נכונה תוך כדי היכרות ראשונית עם אוצר המילים הבסיסי והשימושי ביותר הקיים בשפה.

קורס סינית למתחילים - שער

הקורס עובר באופן מובנה על כל הצלילים הקיימים במנדרינית – טונים, תחיליות, תנועות, וסיומות – כאשר בתחילה מתרגלים האזנה והגייה של הברות בודדות, ולאחר מכן עוברים לצירופים. מרבית הדוגמאות המופיעות בקורס נלקחו ישירות מן הספר 'שלוש מאות המילים הראשונות שלי' שנהוג לתת לילדים בסין, כך שהן לא רק מאוד שימושיות, אלא גם מקנות בסיס מאוד רחב ויציב להמשך הלימודים. בין הנושאים הנלמדים בקורס ניתן למצוא את המספרים הבסיסיים 0-99, ברכות ונימוסים, שמות הגוף והבעת שייכות, זוגות הפכים שימושיים, בני משפחה, ועוד.

משך הקורס: כ-24 שעות לימוד
מספר מפגשים ומחיר למפגש תלוי במתכונת (פרטי / קבוצתי) ובמספר המשתתפים הסופי.

קורס מבוא לקריאה וכתיבה בסינית

קורס המבוא 'יסודות הכתב הסיני המודרני' הוא קורס קליל וקצר בו רוכשים את כל הידע הנדרש כדי לעשות את הצעדים הראשונים במחוזות הכתב הסיני.

קורס סינית - יסודות הכתב

הקורס מורכב משלושה חלקים עיקריים: החלק הראשון מתמקד בהיסטוריה של הכתב הסיני ומדוע הוא נראה כפי שהוא נראה, החלק השני מתמקד בכתב הסיני של ימינו וכיצד הוא נכתב, והחלק השלישי מתמקד בחמשת הסוגים הנפוצים של סימניות וההיגיון שמאחורי מערכת הכתב הסינית. בסיום הקורס תדעו לזהות ולכתוב שבעים סימניות שימושיות ונפוצות, ותהיו מוכנים לנושא הבא בלימודי הכתב הסיני – השורשים.

משך הקורס: כ-10 שעות לימוד
מספר מפגשים ומחיר למפגש תלוי במתכונת (פרטי / קבוצתי) ובמספר המשתתפים הסופי.

הורידו עכשיו את חוברת יסודות הכתב הסיני המודרני והתחילו ללמוד כבר היום!

קורס סינית למטיילים

קורס הסינית למטיילים של מנדרינה משלב בצורה המיטבית בין יכולות בסיסיות בשפה ובין ידע שימושי ומעשי אשר לא רק יהפכו את הטיול בסין לחוויה הרבה יותר נעימה וממצה, אלא גם יחסכו מכם הרבה הפתעות לא נעימות וכאבי ראש מתסכלים.

קורס סינית למטיילים

הקורס כולל עשרה פרקים אשר כל אחד מהם מתמקד בנושא מסוים של השפה או היבט כזה או אחר של טיול בסין – אוכל, כסף, תחבורה, התמצאות, ועוד. הקורס מתאים מאוד גם לאנשים שמתעתדים לעשות רילוקיישן לסין, ורוצים ללמוד מעט סינית לקראת המעבר.

משך הקורס: כ-20 שעות לימוד
מספר מפגשים ומחיר למפגש תלוי במתכונת (פרטי / קבוצתי) ובמספר המשתתפים הסופי.

אם מעניין אתכם לשמוע עוד על אחד הקורסים, או שאתם מעוניינים להירשם לשיעורים פרטיים / להתווסף לרשימת המתנה לפתיחה של קורס קבוצתי, בקרו בטופס הבא והשאירו את הפרטים שלכם.

חוץ מזה, מידי פעם נערכים שיעורי מבוא והתנסות ללא תשלום, אז מומלץ גם להירשם לקבלת עדכונים.

שיתוף


מישהו שאתם מכירים בטח גם יאהב את זה

סמל מייל

מייל סיכום חודשי

מלאו את הפרטים שלכם כדי לקבל סיכום חודשי של כתבות וסימניות חדשות באתר ישירות למייל.

לא אוהבים מיילים? יש גם ערוץ טלגרם.

כתיבת תגובה

Scroll to Top