הגרלה - שער

עונת ההגרלות של מנדרינה נפתחת רשמית עם פרסים שווים במיוחד

המילה הגרלה בסינית היא (הגייה – chōu jiǎng). המשמעות של 抽 זה לשלוף והמשמעות של 奖 זה פרס. כמובן שלא הפרסים נשלפים בהגרלה אלא הפתקים עם שמות הזוכים, אבל הרעיון ברור – נשלפת? זכית! כדאי לדעת שהמילה מתייחסת גם להגרלות המתבצעות ללא שליפה, כי יש לנו למשל גם את 转盘抽奖 – הגרלה בסגנון גלגל המזל שהסינים בכלל רואים כצלחת (盘) מסתובבת (转).

גלגל מזל סיני - המחשה

בחודשים הקרובים יוגרלו בין חברי האתר פרסים שווים במיוחד שעשו את כל הדרך מסין הרחוקה. בין הפרסים יש ספרי קריאה ולימוד סינית לרמות שונות, קלפי משחק ללומדי סינית, מטען USB נייד בצורה של פחית בירה צ'ינגדאו, בובות פנדה חמודות, קפה משובח ממחוז יונאן, ועוד המון דברים.

אחד המתמודדים הראשיים על התואר 'הפרס הכי שווה' הוא ללא ספק המהדורה הסינית של הנסיך הקטן.

הנסיך הקטן בסינית
הנסיך הקטן – מהדורות בסינית

למי שאין כוח או זמן לקרוא ספרים שלמים, יש גם חבילות של כרטיסיות זיכרון לסימניות בסיסיות וקלפי משחק בנושאים שונים – שירים, סלנג, אימרות, נופים, ועוד:

קלפי משחק סיניים
קלפי משחק ללימוד סינית

עוד מתמודדות רציניות לתואר הפרס הכי שווה בהגרלה הן שקיות של פולי קפה מיוחדים ואיכותיים ממחוז יונאן שבדרום סין.

קפה סיני
קפה סיני ממחוז יונאן

מחוז יונאן מפורסם בעיקר בזכות תה פּוּאַר (普洱) המיוצר בו, אך בשנים האחרונות הוא הפך לביתם של יצרנים ויזמי קפה שונים אשר למדו לא מעט משכניהם בווייטנאם וכעת הם קולים קפה בטעמים ייחודיים האופייניים למחוז.

ואם כבר במשקאות עסקינן, צמד פרסים חביב נוסף הוא מטען נייד וכוס שתייה תרמית המעוצבים בצורת פחיות של הבירה המפורסמת ביותר בסין – צ'ינגדאו.

מטען נייד וכוס תרמית
מטען נייד וכוס תרמית מצ'ינגדאו

ולסיום משפחה שלמה של פרסים חביבים – פנדות בתצורות שונות. יש לנו בובות רגילות, פנדות ששותות בקבוק צ'ינגדאו, סיכות וגומיות לשיער, וגם עטים בצורת גבעולי במבוק עם פנדות קטנות שמטפסות עליהם.

בובות פנדה - המחשה
פרסים במוטיב פנדה

כדי להשתתף ברוב המוחלט של ההגרלות כל מה שצריך זה להיות משתמשים רשומים באתר. אם עדיין לא נרשמתם אפשר לעשות את זה כאן, זה לוקח בדיוק שתי דקות ולא כרוך בתשלום. בנוסף, לאחר ההרשמה תוכלו להוריד גם את מדריך יסודות הכתב הסיני של מנדרינה, אז עוד לפני ההגרלה כבר יצאתם מורווחים.

פרסי ספרים כמו 'הנסיך הקטן' או כרכים מסדרת Chinese Reader המשובחת יוגרלו בין מנויי ספריית מנדרינה בלבד. ניתן להירשם לספרייה כאן, וגם אם לא תזכו בספרים, ישנה תוכנית לקיים מתישהו ערב קריאה למנויי הספרייה ולקרוא ביחד קטעים מן הספרים בזום. חוץ מזה תוכלו גם להשאיל עותק פיזי של הנסיך הקטן ומגוון ספרים נוספים ממדף הספרים של מנדרינה אבל עוד פרטים על כך יצאו בהמשך. בכל מקרה מיד לאחר ההרשמה תוכלו ליהנות מכל התכנים בה על המסך שלכם – סרטונים, שירים, בדיחות, חידות, שלטים, הסימניפדיה ועוד המון דברים נוספים.

הפרס הראשון אותו נגריל הוא שקיות הקפה וזאת משום שמומלץ לצרוך אותן כמה שיותר טריות. ההגרלה תיערך בחודש הקרוב וכדאי להירשם לקבלת עדכונים מן האתר כדי לא לפספס שום דבר.

שיתוף


מישהו שאתם מכירים בטח גם יאהב את זה

סמל מייל

מייל סיכום חודשי

מלאו את הפרטים שלכם כדי לקבל סיכום חודשי של כתבות וסימניות חדשות באתר ישירות למייל.

לא אוהבים מיילים? יש גם ערוץ טלגרם.

כתיבת תגובה

Scroll to Top