עדכון קיץ - שער

עדכון קיץ + חוברת מתנה

אתר מנדרינה עומד לצאת לפגרה של כמה שבועות לטובת מנוחה קצרה, תחזוקה והכנת האתר לשנת הלימודים הבאה. לאחרונה קרו באתר כמה דברים חשובים ובעדכון זה נסכם אותם בקצרה.

חשבון בסיסי באתר

מהיום כל אחד יכול לפתוח חשבון בסיסי וחינמי באתר מנדרינה. באמצעות החשבון ניתן להגיב על הכתבות והמאמרים הפתוחים באתר, להוריד קבצים, לנהל את האזור האישי, להירשם לתוכניות בתשלום בצורה קלה יותר, ובאופן כללי ליהנות מגלישה נוחה יותר באתר.

חוברת לימוד במתנה

ואם כבר דיברנו על קבצים להורדה, השבוע עלה לאתר קובץ PDF של חוברת הלימוד והתרגול 'יסודות הכתב הסיני המודרני' מבית מנדרינה. היא עמוסה בכל טוב ויש בה את כל מה שצריך כדי להבין איך הכתב הסיני עובד ומה ההיגיון מאחוריו – המדריך האידיאלי למי שרוצה להתחיל ללמוד לקרוא ולכתוב בסינית.

חציית רף ה-700 ערכים בסימניפדיה

בתחילת יולי עלה לסימניפדיה הערך ה-700 במספר שלה – הסימנית שהיא סימנית שימושית במיוחד כל הדעות. העדכון המלא כולל הסבר על השינויים הטכניים, סקירה של השינויים בעיצוב, וכן תמונת חתך כללית של הסימניות באתר.

קיץ סיני - ציור

הסימנית שעלתה לסימניפדיה השבוע היא הסימנית שפירושה קיץ. שימו לב שהמילה חופשת קיץ בסינית היא (הגייה – shǔ jià) ומתבססת על סימנית אחרת ולא על 夏. נגיע גם אליה בקרוב.

עד כאן העדכון להפעם, נתראה בחודש ספטמבר.

שיתוף


מישהו שאתם מכירים בטח גם יאהב את זה

סמל מייל

מייל סיכום חודשי

מלאו את הפרטים שלכם כדי לקבל סיכום חודשי של כתבות וסימניות חדשות באתר ישירות למייל.

לא אוהבים מיילים? יש גם ערוץ טלגרם.

כתיבת תגובה

Scroll to Top